آیا هلو خوب برای دیابتی نفروپاتی مردم با تنها 10٪ عملکرد کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

هلو به عنوان یک نوع از میوه تابستان است توسط بسیاری از مردم برای طعم و مزه خوب و تغذیه غنی را دوست داشت، گفته می شود که می تواند زندگی بشر را در برخی خاصی را طولانی کند. سپس، هلو خوب برای مردم نفروپاتی دیابتی با عملکرد فقط 10٪ کلیه؟

کارشناسان می گویند که هلو مناسب برای بیمارانی که از نفروپاتی دیابتی و 10 درصد عملکرد کلیه رنج می برند می باشد. سه به طور عمده دلایل ارائه شده توسط آنها وجود دارد، به ما یک نگاه دارند با هم.

1. هلو در مواد ماکرومولکولی فراوان است که بد برای بیماران با بیماری های کلیه توابع ضعیف دستگاه گوارش است، آن را به بار کار را به آنها اضافه کنید و منجر به دل درد و اسهال.

2. معمولا، افراد مبتلا به بیماری کلیه باید مصرف نمی غذاهایی که بالا از پتاسیم است برای جلوگیری از افزایش پتاسیم، هلو است در آن گنجانده شده است. اگر بیمار خوردن بیش از حد آنها که خطر مرگ را افزایش می دهد.

3. همانطور که همه ما می دانیم بیماران دیابتی باید قند اجتناب کنند، اما هلو سرشار از قند است که برای بیماران نیست، پس از خوردن آن است، سطح قند خون مردم را افزایش می دهد و این بیماری ممکن است بدتر می رود.

از بالا ما می دانیم که هلو می خوبی برای افراد مبتلا به نفروپاتی دیابتی و 10 درصد عملکرد کلیه است. اما این معنی نیست که شما باید همه از میوه خوردن، در واقع، به منظور تامین ویتامین ها به اندازه کافی و مواد معدنی، بیماران باید میوه های تازه بیشتری بخورند. اما شما باید با توجه به زمان و تغذیه در آنها پرداخت، شما بهتر است آنها را بین وعده های غذایی است که سطح قند خون را افزایش نمی دهد، در همان زمان، به شما کمک کند برای جلوگیری از هیپوگلیسمی خوردن.

اگر شما مشکلات در انتخاب میوه و یا برخی سوالات دیگر در مورد نفروپاتی دیابتی، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما مشورت و یا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

آیا هلو خوب برای دیابتی نفروپاتی مردم با تنها 10٪ عملکرد کلیه

 





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی، 10 درصد عملکرد کلیه، آیا هلو خوب برای دیابتی نفروپاتی مردم با تنها 10٪ عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: